Thursday 11 June 2009

jadual masa cuti sem ni.........

8.00 am :bangun pagi

8.10 am :buat sarapan for my mum and adik aku(bpak buat sarapn sendri,aku bngun lewat)

8.30 am :cuci kain,cuci pinggan,kemas rumah n sapu lantai.

11.00 am :rehat n mandi..

11.30 am :masak untuk my mum n adik aku.

12.00 pm:tonton tv or online.

1.00 pm:ZZZZZZZZZZZZZZZZ........

2.00 pm :tonton tv or online.....

5.00 pm :masak malam for my family...

6.00 pm :mandi n rehat...

7.00 pm :tonton tv....

11.00 pm :online........

3.00 am :ZZZZZZZZZZZZZZ.......



HMMMMMMMMMMM........mcam 2 la hidup aku hari2 masa cuti ni,aku cam xda benda lain nk buat...bosan la mcm ni.Tp apa ble buat,ni la nsib aku.2 a aku x sabar mau blik campus,coz dsana aku ble buat bnyak hal,aku ni jenis yng adventure,x suka duk diam2 jak.tpi klu cuti jak msti jd mcm ni,xtau knp.mgkin tuntutan hidup aku mau aku mcam ni,yela my mum skrg sakit,mau harap kn adk aku 2,jgn harap dia mau tolong aku.buat sakit mulut jak.apa pun aku syukur ngn apa yg aku ada sekarg,cuma ku cepat bosan dgn perkra yg aku slalu ulangi,coz inilah aku,suka smething yg baru n mencabar....huhuhu...

1 comment:

  1. aku pon bosan dok rmh nie...
    ari2 bnda sma jer aku buat... hahah...

    ReplyDelete