Monday 8 June 2009

accident la plak.......

hal ni berlaku hri sabtu lpas.....waktu birthday YDPA kita...mknanya birthday YDPA xkn aku kupa smpai bila2 huhu.kejadian tu berlaku masa aku nk p bandar coz nk jmpa kwn2 plkn...lma dah x jmpa dorg lgpun aku xpenh g jaln p bndar since balik dri kk.hari 2 plak kbetulan kwn aku ajk aku ajaln so aku pun stuju la.kemalangan 2 tjadi wktu aku tuggang motor mau p bandar,dalm perjalann 2 baru aku perasan phone aku tertinggal dalm blik aku,aku turn blik rumah.dah smpi rumah ambik phone,aku pun pecut la jaln blik.masa pecut2 jmpa coner,aku laju jak masa 2,dah lju sgt x dapt handle dah, trus jak ngn aku n motor 2 skali terheret kat jalan raya,dah la jalan 2 banyak batu huhuuhu....motor 2 xla teruk sgt,cuma cermin pecah n calar2 skit.aku plak kaki melecur kena exzos motor,tapak tgan plak hancur huuu....n tgan calar2 huhu..

masa kat bandar,plak aku selamba jak jmpa kwn2 kau dgn tgan calar mencalar,huhuhu...kawn aku tnya gak napa tgn aku cam 2,aku bgtau la apa yg berlaku,dorng bgtau p la klinik ke atau blik rumah jew lpas jtuh motor.tp aku kata x pa coz lama dah x jmpa ngn dorang...hri 2 aku enjoy jew cam xda apa.padahal tgn n kaki aku bdarah dah huhu........

Motor 2 plak jiran aku yg punya.kebetulan jumaat lepas dia p kk,dia simpan motor kt umah kmi,hari kjadian 2 plak motor adik aku xda minyak so aku pkai la motor pcik 2,minyak dia bnyk g hehhehe...ahd hri 2 dia dtg blik,so aku bgtau la yg berlaku,tp dia x mrah pun,nsib baik dia ok.huhuh...kebetulan ptg 2 aku n adik aku spray calar kat motor 2 n repair skit2...so x la dia tension sgt tgok motor dia 2...

No comments:

Post a Comment